Používání souborů cookies

Tato webová stránka obsahuje cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s použitím. Podrobnosti naleznete zde.

160547186.jpg

Zákaznický servis MEWA

Individuální servis na 44 místech v Evropě

MEWA je také blízko vám

  • Stále blízko vám

    Rádi vám poradíme přímo na místě, telefonicky nebo e-mailem – ve 13 zemích.

  • Vždy spolehlivě

    Naši vyškolení zaměstnanci se svým know-how a zkušenostmi postarají o to, aby vám vždy našli to nejlepší řešení.

  • Vždy k zastižení

    Otázky, informace, servisní formuláře – přes náš zákaznický portál myMEWA máte nepřetržitě přístup k našemu servisu.

Vynikající servis je to, co dělá MEWA tak jedinečnou a úspěšnou. Na to se zatím v celé Evropě spoléhá více než 184 000 podniků. Celkem dodáváme profesní oděvy MEWA více než 1,1 milionu lidí a v oběhu je téměř 1 miliarda čisticích utěrek MEWA. Kromě malých a středních podniků zaopatřujeme i celou řadu velkoodběratelů – a díky vysoce výkonným zařízením se ujímáme optimálního čištění vašich textilií.

Když vám radíme, mluvíme s vámi vaším jazykem. Se 44 místy ve 13 evropských zemích jsme nablízku i vám. U nás na vás nečeká žádné anonymní call centrum se stále měnícími se kontaktními osobami.Na rozdíl od jiných poskytovatelů textilních služeb máme zaveden lokální tým zákaznické podpory, který přistupuje individuálně k vašim regionálním a na místě závislým požadavkům. Navíc máme speciálně zřízené týmy, které zajišťují zvláštní požadavky našich velkoodběratelů. K základním hodnotám MEWA totiž patří individuální, partnerský a dlouhodobý vztah se všemi našimi zákazníky.

Váš tým podpory má stále přehled o vaší aktuální situaci dodávek a dokáže rychle a cíleně reagovat na vaše přání a požadavky. Navíc vám bude při každé dodávce rád k dispozici váš osobní servisní řidič. Díky regionální blízkosti zajišťujeme navíc co nejkratší trasy a tím maximální spolehlivost i bezpečnost zásobování.