Používání souborů cookies

Tato webová stránka obsahuje cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s použitím. Podrobnosti naleznete zde.

Schreinerei Albrecht 035_Neu.tif

Reportáž o zákaznících spol. MEWA

Albrecht udává nový směr v oblasti oblečení pro truhláře

Módní týmové oblečení, zušlechtěné firemním logem, pro truhlářství Albrecht

  • Výrazné barvy

    „U společnosti MEWA jsem našel servisní podnik, který nám poskytuje naši požadovanou barevnou kombinaci včetně kompletního servisu“.

  • Služba emblémů – opatření logem firmy a jmenovkou

    Naši zákazníci tak okamžitě vědí, s kým mají tu čest.“

  • Rozumný poměr ceny a kvality

  • Flexibilní přizpůsobení vybavení skutečné potřebě

    „Když někdo náš tým opustí, tým se rozšíří o dalšího pracovníka nebo se u někoho změní jeho konfekční velikost, stačí zavolat a MEWA následující dodávky přizpůsobí.“

  • Každý si vybere požadovaný outfit

    Naši učni a mladí zaměstnanci většinou dávají přednost ležérnějšímu oblečení a jsou pro mikinu a kalhoty do pasu.“

Informace o společnosti:

Truhlářský podnik, založený v roce 1930 Josefem Albrechtem, vede nyní v třetí generaci Alexander Albrecht, který převzal dílnu v roce 2004 od svého otce Oswalda Albrechta. Podnik se zabývá především výrobou a zpracováním dodavatelských dílů pro různé obory, CNC frézováním včetně finálního lakování krytů pro chladírenské boxy v supermarketech, klasickými stavebními truhlářskými pracemi jako jsou dveře, nábytek, podlahy a stropy, jakož i dodávkou a montáží oken a domovních dveří všeho druhu.

Béžové kalhoty s laclem a bundy do pasu dlouhá léta určovaly módní styl v šatníku truhlářských týmů. Oblečení v typických barvách určité branže totiž symbolizuje, že zaměstnanci patří k příslušnému řemeslu. Dnes však na místo klasických řemeslnických podniků stále častěji nastupují takzvaná servisní střediska, čímž se také mění představa o módním oblečení jejich pracovníků. Proto nechtěl ani Alexander Albrecht v žádném případě zůstat u tradičního béžového oblečení truhlářů, když před několika lety převzal od svého otce Oswalda Albrechta truhlářství, založené jeho dědečkem. „Chtěli jsme výrazné barvy“, říká. A rozhodl se pro dvoubarevné oblečení v barevné kombinaci saharsky béžová a ostružinově červená. Zpočátku jako konfekční oblečení. „Potom jsem však objevil MEWU a s ní servisní podnik, který nám poskytuje naši požadovanou barevnou kombinaci včetně kompletního servisu“, líčí Albrecht. „Díky tomu jsou u nás všichni vždy zaručeně dobře oblečeni a prezentují se zákazníkům v jednotném outfitu. Kromě toho je poměr mezi cenou a službou velmi přijatelný.

Služba emblémů a vybavení orientované podle potřeby

Jeho pracovníci a učňové jsou takříkajíc jeho nejefektivnější reklamou.A v moderním a udržovaném oblečení svou profesionalitu při práci u zákazníka ještě silněji a trvaleji podtrhují.Proto nejsou konfekční oděvy vždy tím jednodušším řešením.Kdo chce, aby jeho zaměstnanci byli vždy vybaveni dobře vypadajícím a kvalitním oblečením, pro toho se vyplatí přenechat vybavení svého týmu pracovním oblečením profesionální firmě.Individuální potřeba podniku přitom určuje rozsah servisu, aby byl účelný pro velikost podniku a složení jeho týmu.„Oblečení všech našich zaměstnanců je opatřeno firemním logem a jménem zaměstnance.Naši zákazníci tak okamžitě vědí, koho mají před sebou, říká Alexander Albrecht.Další výhodou je pro něho flexibilní přizpůsobení běžného vybavení skutečným potřebám:„Když někdo náš tým opustí, tým se rozšíří o dalšího pracovníka nebo se u někoho změní jeho konfekční velikost, stačí zavolat a MEWA následující dodávky přizpůsobí.“

Individuální doplnění mikinou, vestou nebo košilí

Kdo chce, může objednanou kolekci dále individuálně doplnit tričky, polokošilemi nebo vestami s moderním střihem. To platí také pro dvoubarevné oblečení, pro které se rozhodlo truhlářství Albrecht: U nás se mohou zaměstnanci rozhodnout, zda chtějí pracovat raději v mikině nebo v košili, pod kterou nosí tričko, v kalhotách do pasu nebo v kalhotách s laclem. Naši učni a mladí zaměstnanci většinou dávají přednost ležérnějšímu oblečení a jsou pro mikinu a kalhoty do pasu, říká Alexander Albrecht a stojí si za svým rozhodnutím: „Cítíme se v našem oblečení dobře a moje zaměstnance těší, že mohou firmu u zákazníků zastupovat v upraveném outfitu.“